عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی:

بیمه سلامت از ظرفیت‌ها برای تخصیص اعتبارات به بیماران خاص استفاده می‌کند

بیمه سلامت از ظرفیت‌ها برای تخصیص اعتبارات به بیماران خاص استفاده می‌کند
تاريخ:بيست و ششم تير 1401 ساعت 14:04   |   کد : 10085   |   مشاهده: 6096
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان بیمه سلامت ایران از تمام ظرفیت‌ها برای تخصیص اعتبارات به بیماران خاص استفاده می‌کند.
جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه در پوشش بیمه ای بیماران خاص و صعب العلاج مشکلاتی در کشور وجود دارد، گفت: هزینه درمانی بیماران خاص چندین برابر بیماران عادی است و باید با اتخاذ تدابیر لازم هزینه های این گروه از بیماران را کاهش داد، امسال در مجلس شورای اسلامی 5 هزار میلیارد تومان به این گروه از بیماران اختصاص پبدا کرد، همچنین در تبصره 16 قانون بودجه نیز 2 هزار میلیارد تومان به عنوان وام قرض الحسنه در نظر گرفته شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می رود با تصویب بودجه های مورد نیاز در مجلس، در سال جاری مشکل بیماران خاص کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت ایران خوشبختانه در تلاش است که بودجه های مصوب را به سمت درمان بیماران خاص سوق دهد، البته بیمه سلامت تاکنون نیز اقدامات مهمی را در جهت خدمات دهی مناسب به این بیماران انجام داده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس به مشکلات حوزه سلامت و بیمه ها توجه ویژه ای دارد و در همین راستا نیز نمایندگان در کنار سازمان بیمه سلامت و وزارت بهداشت پوشش خدمات دهی مناسب به بیمه شدگان را پیگیری می کند.

http://www.icmsio.ir/News/1/10085

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان